Wiihaa Wihoo

Flyttat då... Så jäääääkla niceeeeee :D Har egentligen massor att skriva men har varken lust eller tid för jag måste inta sängen, det är ju en dag imorron med :)

Tjolahopptjolaheeeej :)





(BTW!!!!!!!!!!!!!! Jag ser ju att det är en jäkla massa, tycker jag iaf, :) som läser.. men hallå!!! inte en enda kommentar??? WHYYYYYY???? kommentera mera!!!!!!!!!!! ;) eller är ni helt enkelt bara så jävla nyfikna men inte har nått att säga om mitt så tydligen intressanta liv?? ;) hahaha!!!)





Kommentarer
Postat av: swaussie

ok, här får du en kommentar ;) var bor ni nu? flyttat in i huset? hoppas ni har de bra... bilder vill vi se me

2011-05-12 @ 00:16:44
Postat av: angelica

haha :) bor i tallboda i huset. hehe ok bilder kommer ;) em e de då? :O

2011-05-12 @ 21:33:28
Postat av: angelica

hehe :) bor i huset i tallboda :) vem är du då? :O

2011-05-12 @ 21:35:51
Postat av: swaussie

DE E JU JAG! ANLI !!

2011-05-15 @ 13:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0