20110513

Texas sover o Wilma är ute och leker så jag ska försöka skriva lite då... ;)

Var ska man börja då? Huaaa...

Flyttat!
Ja det vet ni ju :) Har fått iordning lite iaf, jag lovar det är då inte lätt att hinna med då man har fem ungar, den ena vildare än den andra ;) Haha! Jo dom är ju på dagis men då ska en en jävla massa annat också hinnas med. Har inte flyttat allt från lägenheten heller och där ser det ut som en megatornado passerat, 5gånger! Det är nått jag skjuter på kan jag lova, att göra klart där för FY FAAAN vad skit alltså!

Tror barnen gillar att bo här, dom har så mycket yta att göra av med sin energi på och dom löper som tokar ;) Sen att dom bara behöver gå utanför dörren för att kunna parkera i sandlådan, hoppa studsmatta, åka kana eller roligast av allt, pilla och gräva i det som är ajaj ;) Haha! Måste vara paradiset ;) ♥

Slår de fel när man sätter sig och ska göra nått... Wilma kommer in, tjatar! Och Texas hade tydligen sovit klart ;) Haha.. Men vi höres! :)


WAAAAAAAAAAAAAHHHHHH det är ju Fredagen den 13 idag får hålla sig inne med andra ord då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0