varmtvarmt

Det är såååå himla varmt i våran lägenhet, soooolen skiner så jag tänker inte klaga :)

Igår blev det mest städ för min del, Jerry sysselsatte sig med att umgås med Trötter så han var borta i stort sätt hela dagen. Och Wilma lekte och tittade på film om vartannat ♥
På kvällen lagade vi mat Lax, stekt potatis och tzatsiki, SÅ HIMLA SMARRIT enligt mig. Jerry tyckte dock att laxen smaka jord haha han är inte så förtjust i lax/fisk över huvud taget. Men han åt upp iaf, vågade väl inget annat ;P
Sen blev det glass och mys i soffan innan Wilma skulle i säng. ♥ Och hon är så himla fin min ängel -Mamma! Så leker vi att Mira ligger sover idag med då? Hihi älskade stora unge ♥ ♥

Jag tänkte att jag skulle sova länge idag för Jerry gick upp med Wilma, men eftersom det är så varmt kunde jag inte somna om, typiskt! När man har chansen liksom, men men... Vi har ju sovit längre än till sex nu när dom små inte varit hemma, det räknas väl som sovmorron det med ;)

Jag tänker nu lämna Wilma och Jerry och dra till Erika :) Dom kan behöva lite egentid tillsammans dom med, och jag får åka iväg själv och bara vara A n g e l i c a ! ! ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0