t r ö ö ö ö ö ö ö t t

Sov skitdåligt i natt vilket resulterar i att jag är såinihelvetes jävla trött nu, nästan gråtfärdig, så trött är jag! :(
Humöret när en tjatande 5åring sätter igång kan ju inte bli värre. Stackars min stora tjej som får höra på sin griniga, trötta, irriterade mamma :( Snuttunge ♥ Skärpning nu Angelica!!!!!

Ont har jag med, till och från. Har haft det i stort sätt hela dagen. Jag bara vill att det ska hålla i sig, bli värre, att jag får riktiga värkar, att vattnet går och bebisen kommer UT!!
Jag är sjukt trött på att vara gravid, ser inget roligt med det alls. Visst äre mysigt när bebis sparkar och så, men helt ärligt, den får gärna sparka mig från utsidan istället. Så jag kan ta tag i den där lilla lilla foten och pussa pussa pussa på den ♥

Funderar på att hitta på något med Wilma men vet inte riktigt vad...?

Tummen UPP föresten till Wilma. Vi "lekte leken - mira sover, var tyst" igår med. Gick skitabra och hon gick och la sig så duktigt så. Så stolt över min älskade unge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0