Paradis :D

Eftersom Thilde och Thea småvägrade somna trots Theralenet så testade vi att dela på dom, och WIPPS(!!!!!!!!) Så somnar dom kanonbra, både vid lunchen och kvällen. *pepparpeppar* :) Vi hamnade som i paradiset bara sisådär på en pisskvart liksom, underbart! :D Både för dom och oss. ♥

Dock blev resultatet att Mira och Wilma ska sova i samma rum. Inget vi testat än. Men eftersom Wilma gärna vill leka tusen frågor när hon ska lägga sig undrar vi lite hur detta ska gå, lite jobbigt om hon väcker Mira var tionde sekund för att hon kommer på nått hon vill fråga om oss, det är ju inte så att hon smyger upp och kommer till oss, nej här ropar/skriker vi rätt ut serrni ;) Men men vi testar och ser, annars får vi väl isolera balkongen och ha som extrarum ;)

Imorn åker T oT till sin mamma. Inget som känns sådär jättrebra kan jag väl inte påstå. Inte med det som vi fått veta/hon sagt själv. Jag kan inte skriva vad då det är allvarliga saker. Dock som soc tyvärr är jävligt blåögda för. Jag och Jerry sitter i en sits där vi är någelunda maktlösa, och ingen verka ta *allt det här som hänt/händer* på allvar, så tragiskt! Jag kan bara säga att det är väldigt synd om barnen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0