Jag tycker hon är dum i huvudet, den där perfekta mamman...

Om en pappa skulle skita i barnens turiner som han och mamman kommit överens om tex mat och sovtider, skulle det bli ett jävla liv. Om pappan sket i att bada/duscha barnen på en vecka skulle alla skrika rätt ut att han är dum i hela huvudet. Om pappan pga att han gjort slut på sina pengar på skitsaker inte kunnat ge barnen tillräckligt med mat skulle han inte få träffa dom. Men när mamman gör dessa saker rycker folk på axlarna. Hon är ju M A M M A ! ! ! Jaha så bara för hon burit dom i 9mån, fött dom och är M A M M A så kan hon gör vad fan som helst då?? Jag tycker ärligt detta är sjukt!!!
Jag vet ärligt inte vad jag ska göra, eller ens kan göra. Soc ser ju tydligen rätt duktigt genom fingrarna bara för att hon är M A M M A! ! ! ! ! ! Åhhh jag blir så frustrerad :(

För att säga lite mer skit så har hon, den där perfekta mamman, målat rutorna på sin bil med svart färg, ja ni läste rätt, MÅLAT!!!! Måste vara spännande för barnen att åka i den bilen, roligt med alla träd man åker förbi, kanske ser man en ko bredvid vägen. Eller aaa den där perfekta mamman ser ju iaf, barnen ser väl....... typ svart.....

Theralenet barnen får om kvällarna, ska ges en timme innan läggning, man kan blanda det med tex yoghurt. Nej vad gör hon, den där perfekta mamman, ger det i vällingen när hon lägger barnen. Fast vi då sagt till henne ett antal gånger -En timme innan läggning o inte i vällingen!

Och så kan jag inte låta bli att emellanåt tycka synd om henne, hon behöver ju hjälp!! Tråkigt bara att varken hon eller någon annan inser det!

Vilken tur att barnen har Jerry, och mig ;) Hihi och en storasyster/lillasyster som mer än gärna jävlas med dom. SYSKONKÄRLEK!!! ;) ♥




Annars rullar väl allt på, jag är trött trött TRÖTT hela tiden :( Sover dåligt... Har ONT :( BEBIS BEBIS BEBIS KOM UT!!!! ♥
Mira fick sitt sista pencilin idag, öroninflamation, andra gången på 4 veckor typ. Mammas öronbarn :(
Thilde och Thea blev någelunda sina rätta JAG idag, har ju bara tatt sen i tis. Men bättre sent än aldrig!
Det har gått så himla bra att ha Mira och Wilma i samma rum, jag är så jävla stolt, och lite förvånad med. :) Duktiga barn!!! ♥

Wilma åkte till CochS idag, åh jag blir så glad när hon blir glad :) Hon ville liksom åka direkt igår när dom fråga om hon ville sova där i helgen. :)
Vi andra lyxade till det med pizza idag, och jag säger bara OMG vad dom små åt, det fanns ju inge stopp i deras små kroppar haha.. Det är inte varje dag alla små åter så himla bra, alltid brukar det vara nån som inte är så sugen. Men idag har dom ätit bra alla måltider, glad mamma! ;)

Ne nu ska jag inta sängen och glo tv, hoppas barnen sover hela natten, o aningens längre än 5-6 imorron ;)

 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0