Funderar....

....på att skaffa lösen till bloggen??

Jag skriver ju rätt öppet om vad jag tycker och tänker och det gillas ju icke av alla så kanske är bäst så?? Eller så kan ju bara folk som stör sig ge fan i att läsa??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Thea och Wilma är på dagis och leker av sig :) Thilde har feber så blev en hemma dag för skitungen. Hon är pigg och leker, och jag gissar att hon är superdupenöjd över att få ha alla leksaker för sig själv ;)

Thilde och Thea åker till sin mamma idag, så i helgen blire lugna gatan med bara två barn ;) Får se om det hittas på någe skoj! :)

För övrigt så vill jag klippa mig!! Eller det vill jag inte egentligen eftersom håret är så långt. Men det är så inihelvetes slitet o det är ju inte så nice :/ Får se om jag tar tag i mitt dilemma......

Kaffe!!!!!!!!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0