fortsätter :)

Då försöker jag fortsätta skriva nu då, lilleman ligger i babysittern och Jerry är iväg o lämnar barnen på dagis!


Vi fick åka hem från BB dagen efter då läkaren inte hann kolla på lilleman samma dag. Jag var galen, ville bara hem hem hem :) En o annan tår kom det men inte kom läkaren för det ;)

Vi hämtade Wilma på dagis och gissa om hon var nyfiken och ivrig med att hålla och visa upp SIN lillebror ;) ♥

På fredagen frågade Millan om vi ville ha Thilde och Thea redan då? Jag undrar varför man inte vill ha sina egna barn? Jag sa nej, söndag som vi hade kommit överens om och som vi "betalat" henne för att ha dom, över tusen kr hade hon fått, för att ha sina egna barn, sjukt? Skoja inte!! Vilken jävla människa!

Söndagen kom, Mira, Thilde och Thea kom hem. Mira blev så himla glad och skrek beeeeeeeeeebeeeeeeee (bebis) och pekade och skulle fram till lilleman ;) Thilde och Thea stod och tittade och det var ungefär som dom tänkte -vad i helvete är det där ;) Jätteskeptiska såg dom ut haha..
Jag trodde nästan inte att jag skulle överleva veckan med alla barn, M E N alla barn har varit så duktiga, Texas sover mycket så till och med jag har hunnit med dom andra barnen ganska mycket. Wilma har lekt (och jävlats;)) med Thilde, Mira och Thea. Alla har pussats och kramats med sin lillebror, tryckt på hans näsa i hopp om att han ska säga tuuuut.. ;) (vi brukar fråga barnen -vad säger näsan och så trycker dom på sin näsa och säger tuut:)) Söta fina fina barn ♥




Var på BVC med Texas igår, på två veckor hade gått upp från 2800 till 3210. Mammas matvrak ;)
Han är så förkyld stackarn, kan knappt andas emellanåt :( Koksaltlösning är hans bästa vän-han kan andas bättre och får bort snoret. ♥

Nu sover han sittandes i babysittern, jag väntar på att Jerry ska komma hem så jag kan hoppa in i duchen ;) Men under tiden jag nu väntar ska jag sätta på en kanna kaffe. Kaffe är MIN bästa vän ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0