En vecka...

...kvar till BF! :) Jag har sagt det förut åh jag säger det igen - ÄLSKADE BEBIS DU ÄR MER ÄN VÄLKOMMEN UUUUUUUUT NUUUUUUUUUU ;) ♥

Thilde och Thea är som väckarklockor, senast kl 6 ska man gå upp, punkt slut. Mira vaknar runt halv 7-7. Jag lovar att dom faktiskt är jättegratis nu så dax på mornarna. Jag sover skitdåligt på nätterna och det spelar ingen roll hur mycket/lite jag sover så är jag trött. Då är det inte alltid roligt att vakna av deras härjande diskutioner så dax ;)


Slänger väl in lite bilder från busfabriken :D Barnen hade sååå roligt, Thilde fick panik när hon inte fick åka kana hur mycket hon ville ;) Sötungarna! Och TACK!!!! Keso och Stoffe för att ni följde med :D
(bilderna är dock inte dom bästa)

Thilde


Mira


Thea


Jag och Thea, Jerry och Mira, Stoffe och Thilde


Från vänster - Thea, Thilde o Mira


Mira o Thilde i kanan o Thea nedanför


Mira, Keso, Thea sittandes och Thilde står





Har hittat en vagn jag bara måste ha (läs vill ha). Det är en babytravel syskonvagn som är ROSA OCH BLÅ!!! Hur gulligt är inte det liksom! :)

Får se om den inhandlas eller inte, jag håller tummen megamegamegaaaa håååårt att den blir MIN! ;)

Nu ska jag sätta på lite kaffe om nu min käre karl inte gjort.

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0