Egentid med Williwonki <3

Vi lekte lite med Wilma igår. Vi låtsades att Mira låg och sov när hon skulle lägga sig. Hon tyckte nog det var lite roligt och spännande för hon gick in, viskade och frågade om hon fick läsa bok, och sa till och med åt mig som stod utanför att vara tyst när jag inte viskade. Haha. Sen gick hon och lade sig och sa inte ett ljud mer på hela kvällen. Duktiga unge :D ♥ Hoppas alla läggningar går så smidigt eller var det bara en tillfällighet? ;)

From idag har vi bara Wilma fram tills söndag. Hon har haft lite svårt att förstå varför Thilde och Thea har varit här mer än Mira. Hon har ju varit van att ha mig och Jerry för sig själv varannan vecka så det är ju en omställning för henne med. Så nu ska vi bara ägna massamassa tid med skitungen så hon verkligen känner att vi bara är hennes nu dom här dagarna. ♥

Lille skitungen i magen verkar trivas, för ut kommer han då inte. Han gav mig andnöd och typ kramp i bröstet härom dagen (1177 sa det berodde på att bebis tryckte och det var trångt) så jag vräkte honom, men vi verkar inte riktigt förstå varandra. ;) KOM UT NUU BEBIS!!!!!!!!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0