Tidig morron!

Texas tyckte att kl 04 skulle man gå upp. Jag tog honom så att Jerry skulle lägga sig igen eftersom han skulle upp och jobba, men istället gick han och plocka upp hundskit, haha undra om han ens var vaken?! :P Sen gick han alla fall och la sig. Texas somna om vid 05 ungefär, så jag la mig jag också, tog dock en stund innan jag somna så sov lite halvdant fram till 07, 07.30.. Då gick vi upp och har vait vakna sen dess :)

Jerry körde Thilde och Thea till dagis och drog sen till jobbet. Själv dammsög jag hela nedervåningen på rekord tid tror jag, för Texas var mega sur. MEN... När jag stressat klart så sov den lille skitungen ;)

Satte Texas i vagen och ställde Mira på ståbrädan och så gick vi till affären, köpte festis och kex och gick sen till Lekparken :D Var där någon timme eller så, sen kom det massa andra barn så då ville Mirutta skrutta hem! Haha. För övrigt undrar jag lite vad som hänt för hon vägra (vilket hon aldrig gjort förut) att åka rutchkanan. Jättekonstigt!

Nu är vi hemma, Mira leker och Texas ligger på filten på golvet och är lite halvsur.. Jag är för långt bort helt enkelt, mammas unge ;)

Ska la sätta på en kanna kaffe och snart fixa lite lunch till Mirutten.

Wilma ska jag hämta sen med, älskade unge, saknade unge ;) ♥

Jompis stompis med familj kommer hit sen med, mycket niiiiiice :D

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0