Jamen herregud...

....nu jäklar får de la bli ett litet inlägg då när vi äntligen lyxat till de med internet igen ;)
Var ska man börja då?? Känns verkligen jobbigt att sitta och skriva ifatt allt, kommer ju ta evigheter :P
Så kör från nu liksom!

Thilde och Thea åkte till sin mamma igår som nu börjat ha dom varannan vecka igen. Ja vi vet, ett jävla hoppande men vad kan vi mer göra än att hoppas på det bästa`??
Även Mira åkte till sin pappa igår, men snuttan ville med oss hem igen. Men det gick nog över rätt fort när vi väl hade åkt skulle ja tro.

Jag och Texas tog en riktig mysmorron, låg i soffan, kolla tv och snacka ;) Han har blitt så stor liksom, pratar, skrattar, kravlar sig fram, står mycket (när man håller i han såklart men ändå;) Tiden går verkligen fort! När Jerry drog till jobbet slängde jag den sovande bebisen i säng, hoppade snabbt in en dusch och hann precis bli klar när Wilma vakna. Hon käka frukost och jag drack kaffe i soffan och myste lite vi med :)
Sen tog vi oss en prommenad till Jerrys jobb och hämtade bilen, drog till stan och hämta upp Madde och Nova och åkte ut till IKEA! Shoppa lite på rean och så tog vi oss en lunch.
Hallå????? När man beställer bakad potatis och röra, brukar man då inte få sallad till??? Det fick inte jag!!!!!!!!!!!!!!! SNÅLT måste jag säga. *fräser lite*

Efter det blev det hem en snabbis, hälla i mig lite kaffe, hämta Jerry och så iväg till läkarn! Som för övrigt inte gav mig ett skit! *fräser lite till* Så jäkla onödigt samtal alltså. Och inget mot min stress ville hon ge mig heller. Kärring!!

För er som inte känner sig mig så bra så är jag stressadsåinihelvetesåjagnästandör jämt, i alla sammanhang, spelar nog ingen roll vad jag gör så är jag stressad. Det tar ganska mycket onödig energi kan jag säga. Sen har vi mitt humör, inte att leka med! Fråga Jerry vad han får utstå? ;)

Sen drog vi hem till Jompan o Jolas, tog en snabbkaffe och drog vidare hem till oss för middag. Packa ni oss i bilen och drog till Roxen så Malin och Wilma kunde bada, men tror mest det var Jolas som bada ;)

Nu sover både Wilma och Texas och jag ska parkera i soffan och vänta på Jerry som när som kommer med pastasallad eller sushi. Fick nått mega sug på nått av det, haha!!

Må gott kära vänner!!! ;P

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0