Är detta en skämt????

Det är megavarmt och jag antar att vi som många andra har fönstren öppna?! Vad hände just? Jo glassbilen kom med sin något ut tjade melodi och spela megasuperhögt precis utan för våran tomt. Vaknar nån av våra sovande ska ge den fan en utskällning så han aldrig mer vill komma hit med sin tråkiga melodi. ;) Haha! Men seriöst, klockan är tjugo i nio!!!! Tycker jag inte är ok! Har jag blitt bitter med åren? ;) Men jag kan känna att kom för fan på dagtid, då även barnen har nån nytta av "häftiga spelande bilen"!

Jag köpte en liten pool till barnen idag, jag lovar er den var uppskattad! :D Barnen lekta och bada säkert i två timmar! :)

Doppa ner lillemans fötter, Men! Det var inte så uppskattat, haha stackarn. Men tror ändå han gillat när det blev svalt! Snutten!

Wilma drog till Carina och Stefans land förut, ska sova där tills imorn alla fall. Hon är inte så sugen på att sova borta, nån period hon kommit in i?!
Hoppas det går över för det har aldrig varit nått problem förut liksom!

Jolas, Jompan, Malin och Wilma var här en sväng förut. Första gången jag träffa Wilma, men guuu så söt =)
Men fasiken så jobbit de kommer bli med två Wilma ;) Hahaha! Wilma stor och Wilma liten :P

Thea som har varit så megajobbig att lägga har dom senaste två nätterna somnat nästintill på dirr! Så skönt för oss alla. Man blir ju bortskömd när allt funkar så bra, så är det nått, litet eller så, så blir man (eller jag ska jag väl skriva) nästan irriterad. Vem vill inte ha lugna och sköna läggningar och lite egentid på kvällen när alla barn sover? ;)

Jag skicka iväg Jerry till affären, sugen på crab..bla...bla.. stavas?? Haha..
Sen blire säääängen, och sooooooova. Lite seg idag då Lilleman vakna typ halv-fem. Men ska inte klaga för ja la han kanske halv åtta igår så han sov ju faktiskt hela natten, duktiga beeeebiiiiiis :D ♥



jagundrar.menjagtrorjagvet.jaha.ochsendå?


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0