20110622

Igår lyxade jerry till det för mig, jag fick sovmorgon, ända till 9!!!!! LYX!!!! Vi lyxade även till det med frukost ute, baguette och kaffe från macken ;) haha! Vi umgicks med Jolas och Jompan, drack kaffe, åkte ut till Kicken, haha bara älskar hans hus, varför? Jo för det är jätterosa! Hihi så fränt! ;)

På kvällen när barnen lagt sig drog jag hem till Freddie och Amanda, och såklart deras söta dotter Joline :) Charmig? Skojar du? Mega-charmig! :) Även Madde var där. Vi drack kaffe, snacka skit och bara hade såå trevligt! Det behövde jag, bara komma hemifrån, utan barn och bara vara! ♥


Wilma är på dagis och Jerry jobbar. Texas ligger här bredvid och blir nog snart sur för att jag knapprar på datorn än ochsnacka med honom ;) Väntar på att Martina ska komma på kaffe, ch sen ska jag hem till mamma. Länge sen vi sågs och umgicks! ♥

Resten av dagen? Jaa vem vet?! :)


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0