Jag tänkte att jag kanske ska re ut lite saker

För er som inte hängt med :)

Jag gör en lång historia kort!!! ;)

Jag (och Jerry som ej fanns med i bilden då) fick den 26 Juli 2005 WILMA!
Jerry och Millan fick den 17 April 2009 THILDE OCH THEA!
Jag och Robban fick den 24 Augusti 2009 MIRA!
Jag och Jerry fick den 14 Mars 2011 TEXAS!

Lite lättare och hänga med nu kanske :P




Jag sitter här med mitt kaffe! Underbara kaffe! :)
Wilma är ute och leker, och Texas sover.
Tråkigt väder är det, suck. Det är sommar och då ska det vara S O L ! ! !
Hihi ser Wilma genom fönstret, hon gör allt för att lyckas få tag i körsbären, hoppar på studsmattan, klättrar på gungan osv.. Men hur hon än gör så når hon inte, hehe..
Kanske ska vara snäll och plocka ner några åt henne ;)




PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0