Jag beundrar...

.... dom som har barn, mer eller mindre än oss och som hinner med allt!!

Jaa, helt ärligt. Vi har fem barn tillsammans, men bara varanan vecka. Det är ett jäkla pusslande och hinna med allt. Sen som den stressade människa jag är får jag många gånger panik. Jag vill hinna med så mycket, det ska vara städat, diskat, tvättat jämt om ni frågar mig, men kommer ni hit så ser det annorluna ut ;) Och så fem barn, var av 4 under 2½ liksom, mycket mycket passande hela hela tiden.
Tips på att hinna med allt tack??? :)

För övrigt har våran hund just nu fått fnatt, springer som en tok fram och tillbaka i soffan och så ner på golvet och fram och tillbaka i v-rummet och så upp i soffan igen, överskottsenegrgi delux!!! ;)

Skicka iväg älskot till MAX, så himla suuugen :P
Äta när han kommer hem, och så bara mysa ner oss i sängen ♥

Jag kom att tänka på en sak som... h*n sa härom dagen... Tyckte det var så kul... "Du tycker så himla mycket så jag kan inte tycka när du tycker så mycket" HAHA, ok??
Jamen jisses... ;)

Nääänuni.. Nu fåre va färdigskrivet för idag! :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0