Flyttaaaaaaaaa :D :D :D :D

Wilma åkte till Västervik igår, till sin gammelmorfar och gammelbonusmormor ;) I åtta dagara ska hon vara där, iaf om hon själv får bestämma :) Vilket hon nog inte får. För jag kommer nog sakna ihjäl mig efter min trotsiga tös ;) Senast söndag måste hon komma hem PUNKT SLUT! ;) Hehe! ♥

Mira och Thea är på dagis. Thilde fick vara hemma idag då hon för ovanlighetens skull är sjuk-feber! Förra veckan vi hade dom små hade alla tre öroninflamation. Det slår nog aldrig fel att någon/alla är sjuka just den veckan vi har dom. Jättetråkigt tycker jag. :( Vem vill inte ha friska barn liksom.

Vi ska F L Y T T A ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! :D :D :D :D :D :D :D
1Maj eller 1Juni, och det ända jag kan säga är UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Eller iofs inte så värst kul att packa och sen flytta, men när vi väl är på plats så lovar jag att det är underbart :D Ett hus i Tallboda, 140kvm med trädgård, I LOVE IT!!!!! :)

Thilde är inte på bästa humöret så jag ska väl försöka sysselsätta damen.
Sätta på en kanna kaffe med, behövligt då Mirutta kom upp 05.40 idag. ÅHHH det måste jag ju berätta att hon nu har börjat sova i vanlig säng, duktiga unge <3

Puss åh hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0