Var är det fina vädret?

Regn!! Sjukt tråkigt - Ge oss sol!!

Jag måste ta mig ett ordentligt snack med lilleman. Sova jättebra och mycket på dagarna för att sen på nätterna vakna varannan timme är inte ok!! ;)

Jag hade morronmys med Thilde medans dom andra barnen sov. ♥ Det är lite roligt, hon somnar sist och vaknar först. Men, sova kan man ju göra när man blir gammal, right? ;)

Jag lämnade barnen på dagis, åkte hem och hann få i mig en halv kopp kaffe innan dagis ringde Jerry och sa att Thea hade ramlat och att vi nog var tvugna att åka till VC med henne. Stackars liten ♥ Jerry är och hämtar hjärtat nu och jag väntar på att VC ska ringa.

Nu vakna lillkillen så... vi höööööörs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0