Härliga söndag eller någe sånt... :P

Shit vilken dag, ojojoj....
Barnen har varit på så dåligt humör, till och med lilleman. Alla har vägrat. Den ena har tjutit värre än den andra.
Men alla dagar kan ju inte vara bra ;)

Mira har åkt till R. Men jag ser älsklingen på dagis i veckan åh kan sno några pussar och kramar ♥ Både på gott och ont, hon blir SÅ GLAD när man kommer, MEN SÅÅÅÅ LEDSEN när man åker utan henne :'( ♥

Wilma kommer idag med. Och innan ska jag(läs jerry) ;) fixa hennes cykel. Då blir hon nog glad :) ♥



Är det så här det ska vara? En fucking jävla tävling? Isf tror jag nog inte jag vill vara med!














Kommentarer
Postat av: frida

Kanske bäst att inte säga hej till henne om hon ska bli ledsen? Förstår att det e svårt o låta bli men kanske bäst för hennes skull.....

2011-05-16 @ 14:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0