Barnledig!

Jag var barnledig igår, hela två timmar och lite till ;)
Och dom timmarna spenderades med min underbara fina Erika ♥

Jag fick för mig igår att min mjölk håller på att ta slut :O Jag var tvungen att ringa Erika imorse och fråga om jag glömt den hos henne ;) Nej men ärligt, brösten är som innan grav. känns inte som det fylls på liksom. Så idag införskaffades en flaska och ersättning ifall att liksom. Ska till BVC imorrn så får vi se vad dom säger och om lilleman gått upp bra. Jag kommer helt ärligt inte träla ihjäl mig med ammningen, funkar det inte så gör det inte och jag känner inte för att låta honom tutta var tionde min för att stimulera bröstet/mjölken. Funkar inte riktigt känner jag då jag faktiskt vill ha tid för övriga familjemedlemmar. Vi får se hur det blir helt enkelt. Självklart skulle jag tycka det var skönt om ammning funka, iaf ett tag till.

Barnen är på dagis och Texas sover, jag ska snart dra igång dammsugaren för jag har konstaterat att den jäveln inte kommer suga runt av sig själv utan man måste sätta i sladden, trycka på knappen och dra runt den.
j o b b i g t ! ;)


Jag undrar när ni ska se själva problemet och sluta tycka att alla andra är elaka för att dom bryr sig o reagerar?


Dammsugaren vare ja... Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0