20110425

Det är vår, underbart!

Veckan som gått... Jaa rätt lik dom andra veckorna ;) Lek, bråk, tjafs, matning, hämtning o lämning på dagis, blöjbyten osv ;) En o annan fika har jag klämt in med ;) Så PÅSK med, vi åt någon form av mycket lätt påskmat. Mira tröck i sig mat. Roligt då hon faktiskt rätt ofta mest leker med maten.

Har massa kort som jag senare slänger in då dom är på Jerrys telefon.

Mira åkte till R igår. Lillsnutta! ♥

Wilma är ute och leker/cyklar. Hon vill inte ens åka till dagis längre, hon vill bara cykla haha!
Thilde och Thea leker/bråkar och Texas sover i babysittern.

Ska väl ta och göra mig iordning och bege mig mot apoteket då Wilma fått en massa utslag så måste ha nått mot det, hon kliar ju sönder sig stackarn :( ♥

Packa kanske man borde börja med också snart nån dag, inte många dagar kvar nu ju till flytt! :D

Lite kaffe innan jag tar tag i alla måsten ;)





BYE ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0