20110409

Härligt väder :D Kan man bli annat än glad sånna hära dagar? Nix ;)

Jag bytte bort min bil härom dagen (förlåt pappa) till en bil vi alla får plats i. Det är lite (läs jag hoppas det är lite) pill på den sen kan vi brumma runt, i en Cheva Caprice (<---stavas??) :)
Wilma blev helt tokigt glad när jag visade bild på bilen ;) Hon som sin pappa älskar Raggarbilar ;)
Jag har väl inget emot sånna bilar heller ;) Jag har inget emot några bilar (nästan) bara dom  f u n g e r a r ! ! ! ! ;) Haha..

Minibarnet snorar och snorar :/ Vaknar ungefär mitt på natten/mycket tidig morron och då är han helt täppt :( Får knappt luft. Och ja trälar med koksaltlösning men som sagt, funkar sisådär :( Lilla hjärtat ♥

Nu sover alla barnen ♥ Lugnt och skönt kan man säga :P

Thilde, Thea och Mira gör fan inget annat än och bråka med varandra känns de som :/ Den ena bitts, den andra drar och sliter i håret och den tredje slåss liksom haha...
Leka, njaa det är väl inte favoriten.. Nee vi bråkar om samma sak istället, skitsamma att dom har varsinn, dom ska ha SAMMA!!! ;)
Nu överdriver jag kanske aningen. Klart dom leker, :) men ibland känns de som dom bråkar mer än att ha kul och leka liksom.

Väntar på att Keso och Stoffe ska komma hit. Det blir kaffe och sen när barnen vaknar beger vi oss nog till trädgårdsföreningen och leker lite :D

Wilma åkte till CoS igår och blir nog kvar där tills imorron ♥ ♥ ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0