Vilka jävla människor de finns assoooooo

När jag bad personen i fråga som kommenterat att skriva namn så skriver den "braskensbrogänget"! Jag höll fan i mig på att ramla av stolen av garv... Seriöst asso "BRASKENSBROGÄNGET"???? Vad krävs för att söka medlemskap där då? En risig jävla volvo med massa spackel och en jävla massa överdriven plast ditlimmat på bilhelvetet?? En stor käft när med är med gänget men sen en limtup för att limma ihop den med när man sitter hemma i soffan och gråter över sina egna problem, när verkligheten kommer ifatt en och man inte har gänget att göra sig tuff inför???? Då går det minsann inte att stå för sina ord som gick så bra att säga när man var med gänget! Fan då att vi bara har en gammal skrutt passat då inte kan ansöka till det patetiska gänget med dom cooola plastbitarna till bilar och enorma käftjävlar....





Att försöka rättfärdiga sina egna problem genom att tappert försöka hitta fel på andra, gräva som en jävla gravgrävare för att få fram något känns lite väl sjukt. Stå för det DU gör, gör om gör rätt eller håll käften!!!





Att prioritera nya bilstolar till barnen existerar inte? Att dom åker med i bilen på ett säkert sätt är skit samma eller? Det är inget högrioriterat? Ibland asso så skulle jag bara vilja slå nått hårt i huvve påna så hon fattar!!! (ta det inte ordagrant nu, jag vill självklart inte slå henne utan bara få henne ATT FATTA)







Varit på MVC idag, allt såg bra ut o så.. Järntabletter måste ätas dock... :/ Hej hej halsbränna :(
Dock måste jag byta barnmorska för jag gillarna INTE ETT DUGG. Väldigt skum jävla människa. Det går jag inte med på!!! Jag vill då fan känna tillit för den som ja ska träffa, får ta tag it...





Kommentarer
Postat av: Johanna

Vart är det du går på MVC då??

Dom på Storken här i Linköping är SUPER bra!

2010-11-04 @ 21:34:53
URL: http://mjda.blogg.se/
Postat av: anni

jag går ju på kvinnohälsan... dom förra jag haft har varit super men denna suuuuger... :(

2010-11-04 @ 21:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0