Stolt morsa :)

Jag tog mig ett snack med tvillingarnas mamma. Och det hela slutade positivt, hon sa vad hon tyckte och tänkte och jag gillar att hon stod på sig. Det är ju ett steg i rätt riktning. :) Får hoppas att kommunikationen och rutinerna funkar bättre nu, det vinner vi ju alla på.

Väldigt stolt idag :) Mirutta fick gå utan blöja förut och så börja hon ta i, så jag satte henne på toaletten och hon bajsade :) Mammas duktiga :) <3

Imorgon är det Miras sista dag på sitt dagis. På onsdag börja hon på samma dagis som ToT och Wilma, ska bli himla skööönt att ha alla kidsen på samma ställe!

Jag är inne i någon period där jag känner att allt är skit, allt är jobbigt, jag är jääääääääämt trött. Känns som ingen förstår eller kan eller ens vill ha förståelse. Jag ska tydligen gå runt med ett leeeeeeeeeende på läpparna annars kan jag dra åt helvete liksom... PALLA - INTE!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag stoppa om Willi så hon kan sova. Hon kom själv och sa att hon ville sova, KORS!!! ;) Tillhör ju inte vanligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0