Önskar

Jag bara önskade att han kunde förstå, lyssna och acceptera. Jag tycker inte "kraven" är så stora, mer en självklarhet för att ett förhållande ska kunna funka. Bort med det sjuka kontrollbehovet, ingen överdriven svartsjuka, acceptera att jag vill göra saker själv ibland, eller med vänner oavsätt om han gillar dom eller inte. Verkar jag överdriven? Tror ja inte att jag är. Jag vet att även jag har mina fel o brister, o att även jag måste ändra saker, men det känns inte som att det största problemet ligger hos mig. Kanske har jag fel?
Sen att han har huset att dra till med svansen mellan benen gör ju inte saken bättre, vad löser han med det? Jaja jag har väl sagt att han ska dra med, blabla skitsamma..... Jobbigt är allt iaf!!!!!!


Morfar och mormor-rosemarie har varit här nu på fm. Trevliiiiiiiigt :D Wilma och Mira tyckte det var suuperkuul :D

Mira sover, Wilma kollar tv, om jag skulle passa på att vila lite kanske.... Är sjukt seg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0