Morronpigg haha ibland så ;)

Idag ringde klockan kvart i fem, och fem klev jag upp. Det ni! Det är ju inte riktigt jag ;) Men med en besiktningstid kl 7 så hade ja inte mycket te val, jag bastämde mej igår att jag inte ville stressa på morronen, och med min morrontrötta unge (willi) kändes det skönt att ha gott om tid på sig. :) Och det var faktiskt himlans skönt att sitta där på stolen i köket, röka morronciggen och dricka morronkaffet i LUGN OCH RO ;)

Bes gick väl icke så bra, bilhelvete. Men dundrar iaf runt i vanen och den tar sig ju iaf fram. Bättre en passaten med sommardäck!

Inskolat Mira första dagen idag, gick bra förutom att hon inte riktigt ville stänga sina blå och sova lite efter maten, så vi åkte hem och nu sover hos som en gris! <3

Wilma är ute och leker.  Jerry håller på att laga lasagne och jag funderar på att vila lite. Seg som attan. Eller om ja skulle dammsuga.. Nee de blir ett senare projekt...

BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0