VAD SKA JAG GÖRA???????

Erika min darling.. Hon är ju bara för himla sööt ♥ Jag fick ett mess förut där det stod "Jag boka oss på TheStudio.. Haha förlåt ja va tvungen. Det går att avboka :) puss" Jag fatta först inte var det var och tänkte nu har fanskapet boka in oss på så vi ska träna (och det orkar jag ju verkligen inte, haha) Men inte var de nån träning inte, nope, utan.... Modell för en dag!!!!!!!!!!!!!!! Och då undrar jag varför hon nu skrev förlåt det går att avboka??? Haha ;)
11 Juni kl 11.oo är det bokat, då drar vi till STHLM och blir iorning gjorda för att sen ta plats framför kameran ;) :D Hur kul som helst ju!!!!! :D Hoppas bara verkligen att det blir av!! Hon är en stjärna min Erika som är så påhittig och håller på ;) ♥

Jag känner mig maktlös!!!! :( Ibland känner jag att jag verkligen bara inte orkar, att jag säger upp mig som mamma. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra, hur jag ska göra eller nått.... Wilma är inne nån form av jävulens-trotsålder och varje dag är bara en sån stor jävla utmaning, hur länge klarar jag av idag innan det rinner över? Det är nästan så att jag bara vill stätta mig på golvet och slita av mig håret.. Så illa är det, inte hela tiden men nästan. Det tar så mycket kraft av mig att hela tiden få fightas med henne. Det är ju allt från småsmå saker till större.. Vad jag än säger säger hon emot. Gapar och skriker, sparkar och slår, dunkar i dörrar, slår i skåpsluckor osv... H J Ä L P    M I G ! ! ! ! ! ! ! ! Vad ska jag göra??????? Det känns som jag har provat allt och inget funkar........ :(
Nu låter det ju som mitt troll är hitskickad direkt från helvetet och till mig, inte riktigt så det är då aven om det ibland känns så.. Hon är ju en liten ÄNGEL emellanåt med och det är ju så tråkigt när hon vågar vägrar allt när man vet vilken ängel hon kan vara ♥ ♥ ♥

Jag är så glad att jag har Jerry vid min sida hela tiden. Nån som jag kan spy ur mig allt på ;) Och att han står ut med mig när jag vissa dagar bara är så irriterad och sur på allt ♥

Jag ska nu fortsätta med mit plockande..


Kommentarer
Postat av: Bella

Oj kunde varit jag som skrivit det där haha =) känner exakt så nu när Nicole kommit in i värsta 5års trotsen..

2010-06-16 @ 16:22:16
URL: http://mammabelluz.babyblogg.se
Postat av: angelica

Haha gud vad (förlåt men jag måste skriva) SKÖNT!!!!!! att höra.. känns ju som man är ensammast i världen ibland ju med sina trotsiga barn ;)

2010-06-16 @ 21:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0