Pannkakor och en arg granne!

Då var det bestämt, huset ska sägas upp! Vi ska alla bo i Tannefors. Och jag är jättelycklig! Det behövdes tydligen ett riktigt bråk för att vi ska förstå saker och ting. Men vad säger man - Det onda har nått gott med sig, och det kan man ju verkligen säga nu! :) Lite trångt blir det ju men vi får kika efter nått större. :)

Thilde och Thea åkte till sin mamma igår ♥
Men på onsdag kidnappar vi dom ett tag för då ska dom få träffa bonusgammelmorfar/mormor-rosemarie :)

Jag har tvättat idag, duktig! Fick en arg granne efter mig (jag glömde göra iordning efter mig i tvättstugan) jaja det var dåligt ;) Men iaf så kom han hit när jag var och hämtade Wilma på dagis och börja härja på Jerry och frågade om det var någon soclägenhet jag bodde i och grejer.. Ok att han blev arg, men kunde han inte bara bett mig städa då? Det hade nog jag bara gjort, eller så hade jag nog städat själv, whatever.. Han fick iaf en lapp tillbaka Ber om ursäkt för att jag inte gjorde iordning i tvättstugan men jag var så stressad till dagis. OCH JAG BOR INTE I NÅGON SOCLÄGENHET om det nu var intressant att veta. Och för övrigt har ju inte det med saken att göra. MVH Angelica Undra om han blev ännu surare nu?! Aja... Man kan väl fan vara trevlig iaf, men men...

Jerry gör pannkakor, ujujuj jag förstår inte hur han ens orkar, det är ju Så tråkigt och man blir ju mätt av att bara stå och steka dom ;)

Snart kommer mammiiii hit med, länge sen jag träffa henne ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0