Love it

Mitt lilla hjärta åkte Robban igår ♥ (hjärtat är för Mira o inget annat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Det var en mycket trevlig dag igår med morfar och mormor :) Wilma blev jätteglad när dom kom :D

Det var inte så mycket tjaffs igår med Wilma, det var som en helt annan unge om man jämför dagen innan. Det är positivt!!!!!!!!!!!! :D Och så himla skönt att inte bråka med henne, I LOVE IT!!!!!!!!!!! :)

Somnade på 2sek igår och sov som en gris hela natten. Jerry där emot hade visst varit uppe med Wilma 3 gånger då hon vaknat av olika anledningar :S Stackarn! Vaknade seg som en snigel imorse och ont i huvudet, bakfull fast inte liksom, uuuhhhäää :(

Nu ska jag ska hälla i mig kaffe så jag vaknaaaaaar...... :) Och sätta mig och mysa med Wilma i soffan ♥

Hihi Wilma tog kort på mig och Jerry igår, sötungen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0