Hoppet är det sista som överger människan...?!

Det känns så iaf... Jag har gått på den här vägen förut.. Jag är rädd att jag tar den lätta vägen och drar istället för o ta tag i saker.. Men alla har vi en gräns, jag hoppas jag aldrig hinner dit utan att allt verkligen blir bättre nu!!

Alla har vi ju våra hål i vägen vi går på, eller hur?!
Och det är ju för jävla lätt att trilla ner... Jag lär mig aldrig att man faktiskt kan gå runt, eller hoppa över :S
Jag vill inte bli så osams som vi blir bara för att vi tycker olika, inte tänker lika dant, vägrar ge upp bara för att vinna den fighten, vägrar acceptera den andra och vill ändra dennas tanke/levnadsätt osv...
Jag ska iaf göra vad JAG kan för att saker ska bli bättre, tänka INNAN jag öppnar käften, tänka INNAN jag gör något (ibland iaf;) för jag vill verkligen leva mitt liv med dig, Jerry ♥

Vi är nu i huset, jag bara kände att jag ville komma bort ett tag, och gud så skönt det faktiskt är på landet :) Har vatt här några dar och vi stannar no till söndag om jag får bestämma! Alla ungar är här med, love love love ♥
Det har ju varit fint väder och hur mysigt är inte det inte då att sitta på landet och grilla och bara vara, umgås, Nice!!



Kommentarer
Postat av: jerry

det är väl självklart att vi jämnar ut alla gropar i vägen...o ja du får bestämma........älskar dej o ska hålla mej ifrån alkohol så ska allt nog räta ut sej......

2010-05-07 @ 14:30:15
Postat av: anni

mmm det mesta blir jjuu va man gört till så då e de ju bara att vi gör det =) älskar dig med <3

2010-05-07 @ 14:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0