Det blev en oväntad sovmorron!

Vi var på ikea igår och handla lite småsaker, jag fick slå mig själv på fingrarna för inte handla upp hela stället ;) Hihi!

Idag skulle vi vart på sjukan, årskontroll av Wilmas gluten.. Vi försov oss kan man säga :S Mira vakna halv sex men somna om efter en flaska välling, och sen sov hjärtat till halv nio. Min egna väckarklocka svek mig ;) haha! Själv stängde jag av alarmet och somnade om.. Men en oväntad sovmorron fick vi allihopa och man får väl se de positiva i allt, eller hur :)

Robban kidnappade Mira förut, skönt när han "bor" så nära och kan träffa henne mer!
Martina kommer snart hit och vi ska fika lite, det är trevligt! :)

Sen förstår ni ska jag städa, städa och städa, storstäda överallt!! *Klappar på axeln* ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0