Vi blandar vatten och chips och så får ni mej o mitt liv ;) haha

Jag kom på en sak jag glömt skriva. Ett av alla sjuttioelva mess jag fått av Robban. Tyckte det var lite roligt att en snart 30åring vill vara elak och det enda han kunde komma på var att skriva att jag har chipsbröst! Haha det är ju nästan lite pinsamt kan ju jag tycka. Ja ja mina bröst är då inte stora och jag gillar dom inte alls, med det gör Jerry och det är väl det som räknas eller? Haha! Men jag är iaf så stolt över dom att jag iaf inte ändrar dom i nått jävla fotoprogram för att kunna visa kort på mig själv.

Kidsen har sovit helbra i natt, så skönt!

Jag är äcklig, jag har inte duschat, jag kan inte duscha, för vi har inget varmvatten. Eller jag ljög jag kan duscha men vill inte för jag kommer nog antagligen frysa ihjäl. Det lär ju vara ungefär  lika kallt att springa ut naken och lägga sig i snön, det är nog roligare iofs, iaf för dom som isf skulle se mig, tänk er mig och så mina chipsbröst på det med, deni ;) Haha!

Jerry har gjort hemmagjord pizza, som vi precis avnjutit, supergött!

Nu håller Stralle och Jerry på att försöka få dän allt vatten som vi samlat på oss i källaren, det är lite vatten kan man säga, upp till knäna på mig. Aaa inte lätt för er att veta då men typ en halvmeter typ, iaf asmycket!! :S

Får väl se vad som händer mer idag, än så länge har de vatt lugnt, ungarna har lekt och styrt och Wilma har tjatat lika mycket som vanligt om allt och inget ;)

Sätta på lite kaffe nu och sen dricka en kopp eller två och smaska negerbollar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0