100304 <3 var dagens datum igår <3 ;)

Sovmorgon en fredag, förvirrande!!

Robban ville att Mira skulle komma en dag tidigare och så fick det bli. Även Wilma blev kvar. Det är väl både på gott och ont hon är hos honom, men Hon ville och jag ville inte se min sessa bli ledsen om jag skulle trälat Min vilja genom och säga nej. Hoppas älsklingen inte blir mer förvirrad nu bara :S

Kvällen igår beskrivs med orden - Besök, Tattuering, En massa kaffe, Förlovning <3

Masken kom hit tidigt idag, det tillhör inte vanligheten. Iaf inte om jag inte ringt sjuttioelva gånger och väckt honom ;)

Vi har precis ätit lyxfrukost, kokta ägg på macka och kaviar, gottgottgottgottgottgottgott :)

Nu blir det nog en dusch, sen vika lite kläder kanske det som är så tråkigt och som jag har skjutit på i många dagar nu i hopp om att någon annan skulle görat, *host,host* JERRY ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

LYX??? hehe de e då de ska vara pasta med tonfisk o gurka ju gumman.. Har du o jerry förlovat er?

2010-03-05 @ 17:14:01
Postat av: angelica

HAHAHAHAHAHAHA aaavars det är mer LYX det :)

joo det har vi :)

2010-03-06 @ 13:57:18
Postat av: Johanna

hehehe ja de e va johanna kallar lyx på högsta nivå .. Ah GRATTIS :)

2010-03-08 @ 13:36:55
Postat av: Anni

hahahaha =) tack spå mkt =)

2010-03-12 @ 09:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0