Havregryn? Neee riskgryn ;)

Jag ser dom, jag ser dom.. Dom små risgrynen som man förut bara kunde se om hade förstoringsglas. :) Gnälligheten ger resultat så att säga ;)

Nu ligger min lilla prinsessa och sover efter att ha viljat vara uppe och gala med tuppen.
Och jag sitter här med en kopp kaffe och värmer mig eftersom jag inte än lyckats reda ut det här med att elda.
Men turen är på min sidan och eldkungen Jerry kom precis upp. :)

Idag är det stress som står på schemat, PUST!!
Wilma ska hämtas på dagis, möten(som tur va är inte jag inblandad i dom), bvc-läkarbesök, o allt ska ske samtidigt. Men eftersom jag är bra på att pussla så löser sig allt. Jag ska inte ta åt mig all ära då det finns fler som gillar att pussla ;)

Jag måste ju slänga in lite självömkan.
Det tros vara Magkatarr :( B  L  Ä  !  !  !  !
Det ska ätas tabletter i hopp om att det går över, Jag håller tummen!! Om inte - VC here i come!!

Nu blir det mer kaffe, med MJÖLK!!!!! Det sägs vara bättre om man har magkatarr, sen en dusch och fixa mig iordning, Nice!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0