Han är bäst!

Wilma är utan stödfamilj tills vidare, får inte åka dit. (kan inte berätta varför) Det är jättetråkigt, hon trivs där och jag är nöjd med familjen. Vi får hoppas allt löser sig snart, att det går fort och att allt går bra.

Jag vet nu att gud har straffat mig riktigt ordentligt för vad jag gjorde. Det tackar vi för - INTE!!!!! Men man är ju kung över sina handligar som det nu så fint heter så jag får ju skylla mig själv, men visst fan är det tråkigt.

Jag som har längtat så mycket efter att snön ska försvinna och nu smälter den så fint så fint. Men istället får man stå ut med ett gräsmattan är ett enda stort lerbad. Paradiset för ungar, och hundar ;) Jo men så att jag är nöjd :)

Idag har jag, stralle och Wilma varit i mjölbyyyyy :) Det är ju inte stort men tillräckligt förvirrande för att vi nästan inte tog oss ur det lilla köpcentrumet, haha det är ju pinsamt :S hehe!
Gjorde syntest, de gick bra, behöver iaf inga glasögon för att ta körkort, Wahoo! :) Så nu äre på gång iaf, heja heja!! :)

Vi käkade taco när vi kom hem, trevligt! Förutom att Wilma nu för tiden alltid trälar med maten, det är ett rent helvete att få i henne mat, inte en lugn stund. Försöker med allt men inte nått funkar förutom när vi blivit riktigt osams och hon inser att hon inte kommer få sin vilja igenom. Antingen äter hon maten eller så åker hon in på sitt rum och stannar där tills nästa måltid, thats it!! Lite för hård mot henne kanske, eller?

Nu är det tyst, så jag tror alla barnen sover! Det blir mys med älsklingen <3 (jag måste bara säga att han no ta mig fan är den bästa man kan ha. tror inte det finns många som honom så ja är fan riktigt lyckligt lottat. jag har haft han förut och nu lyckats få han igen, nu släpper jag honomaldrig) <3

MIRA


THEA♥
(tror jag)


THILDE♥
(tror jag)


WILMA


ÄLSK

Kommentarer
Postat av: madeleine

jag finns om du behöver en axel eller bara prata

2010-03-24 @ 22:46:11
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0