Ny blogg = Förändrat liv?!

Ny blogg = Förändrat liv?! Joo men så är det faktiskt!!

Älskar livet på landet tillsammans med Jerry och barnen.
Inget jag ens själv skulle gissat på för några månader sen. Men titt så livet kan förändras ;)

Från att vara mamma till två underbara tjejer fick jag två till på köpet, o hur underbart är inte det? Underbart!!!! Som andra kanske skulle uttrycka det -tagit mig vatten över huvudet, INTE EN CHANS, jag älskar mitt liv och ALLA barnen, det är det här livet jag valt och jag är LYCKLIG!!!!!!

Varannan vecka är tvillingtjejerna Thilde och Thea hos oss, dom veckorna skulle kunna beskrivas med orden Fullt Upp ;) Det finns alltid något att göra, och jag som trodde att jag skulle bli rastlös på landet, vilken tanke, hah! :)

Igår så åkte Tvillingarna hem till sin mamma vilket betyder -, hur ska jag säga, är lugn de rätta ordet när man har ett trostsig 4åring? ;) Vi kör på det - en lugn vecka! :)

Nu är jag och Mira hos mamma. Hon ska strax bege sig och hämta Wilma på dagis. Att trollet kommer bli glad då hon tjatar om att få sova hos mormor hela tiden. :) Och det ska hon göra inatt, jag vet jag vet - ÖVERLYCKLIG UNGE :D



Kommentarer
Postat av: Kyra

Det låter underbart! vad roligt att du trivs med livet, det är tydligen få förunnat! ;)



Vi har styrt upp det redigt för oss, du & ja :P



KRAM på er <3

2010-03-02 @ 13:24:44
URL: http://kyrak.blogg.se/
Postat av: angelica

joo,en del människor kan inte riktigt leva med att jag faktiskt mår bra och är lycklig utan måste försöka, läs försöka ;) få mig att må dåligt. Antagligen för att dom själva inte är tillräckligt lyckliga. Klart vi har de =)

Kram <3

2010-03-02 @ 13:32:13
Postat av: Johanna

grattis gumman kul att höra att du mår bra najs,, btw vart bor ni?? puss

2010-03-02 @ 14:00:27
Postat av: angelica

ja visst är det bra =) hur är det med dej då snutta?? vi bor i skränge =) typ vikingstad.. puss

2010-03-02 @ 18:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0