mårillaillamående

Detta illamående gör mig illamående :S
Kvällen igår spenderades i soffan, liggandes blixtstilla. Mådde så fruktansvärt illa så jag inte visste var jag skulle ta vägen, JOBBIGT!!!!!!

Natten har varit underbar, lillprinsessan har bara vaknat 3 gånger, WOOOO!!!
Nätterna innan har hon vaknat när jag ska gå o lägga mig o sen vägrat sova i sin säng, så denna natt kommer jag leva på ett tag ;)

Imorse väcktes jag av att Wilma kom upp i våran säng och hoppade och tjata om frukost, #%1¤#? usch vad jag hatar att vakna till massa tjat, haha!! Men Jerry gick upp med henne så jag fick ligga kvar en lite stund i sängen :)

Kaffet var klart när jag kom upp vilket det iofs alltid är när Jerry går upp före mig, Underbart!!

Blir nog en innedag idag helt för det är kallt ute, BLÖÖ!!! SOMMARSOMMARSOMMAR, KOMKOMKOM!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0