låt mig vara nu

Var ju som sagt i stan igår, med alla barnen! :) Allt går juh om man vill och jag gillar att fixa och trixa ;) Två i vagnen, en i bärsele och så Wilma gåendes bredvid, heja heja :) Alla ungar var jätteduktiga och skötte sig så jag överlevde, haha! Fixade lite av det jag skulle (man kan ju inte hinna/orka med allt;) Sen åkte vi hem till mamma där det bjöds på lunch, gillas! :)

Jag gjorde ett misstag, jag ljög, jag gick bakom ryggen på den jag älskar oh gjorde det absolut värsta man kan göra. Men sen gjorde jag det ända rätta, jag berättade, stod för vad jag hade gjort, och jag fick en ny chans.
Men ändå, ändå så måste h*n (inte jerry) försöka förstöra med sina mess, hota, bete sig. Acceptera läget, sluta kasta skit på mig. Är man 2* år bör man kanske bete sig någorlunda vuxet? Det som h*n håller på med lovar jag bara kommer drabba honom/henne sjläv mest, allt man gör slår ju faktiskt tillbaka på en själv någongång, antagligen ännu hårdare, tyvärr! Snälla, låt mig vara nu!!

Det är inget fint väder idag, jag vill ha sol!
Jag kanske skulle satsa på att försöka städa lite idag, eller mycket. Det är saker överallt så motivationen får jag nog leta efter först, den har gömt sig :S

Btw så tror jag att jag måste fylla i min tattuering, det gillas inte, det gjorde ont(!!!)men jag vill juh ha den där och ska man vara fin får man lida, hahaha!!


Kommentarer
Postat av: jerry

hahah vill du ha tatueringen ifylld ska du få det:)resten orkar ja inte kommentera:( älskar dej!!!!!!!!!!!

2010-03-12 @ 11:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0