Jo men så är det! :)

Dagen med stort D :) Nyckeldagen :) Ja ja jag vet att jag tjatar, men jag är jue såååå glad! Det är liksom början på nått bra. En ny start kan man faktiskt säga. :)

Min man kommer också bo med mig, det känns bra. Oavsätt all skit som varit och så och vi är lite oense om diverse saker bara måste han bo med mig. Jag älskar ju honom och vi passar ju ihop som två pusselbitar ;)

Han kommer ha kvar huset och där kommer vi tillbringa sommaren (om jag får bestämma, vilket ja no tror jag får. om inte så är det fight och jag kommer skrika och gapa som ett barn tills jag får min vilja igenom, haha)

Just nu har jag saker ö v e r a l l t och det är fan det värsta jag vet. :S Men som tur är behöver jag då inte stressa med allt utan tar de lite när jag kan och så, de e skönt iofs.

Att veta saker som man egentligen inte vet, hur jobbigt är inte det? JÄTTEJOBBIGT!!! Att inte kunna säga vad man tycker och tänker utan måste spela ovetande, usch!! Men det kommer väl tids nog...

Det känns bra att ha vänner som ställer upp oavsätt vad, jag syftar på en person speciellt. Tråkigt att hon för tillfället iaf inte kan läsa men jag måste bara säga TACK(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) iaf :)

Nahä om man skulle ta ur tummen då... Har ju att göra kan man ju säga... PUST! Men allt blir ju SÅ BRA TILL SLUT!!!!!! :D

PUSS

Kommentarer
Postat av: heidi

Va kul =) Vart har ni flyttat?

2010-04-06 @ 15:29:49
URL: http://heidiaho.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vi har flyttat till tannefors =)

2010-04-08 @ 21:52:59
Postat av: heidi

Ah okej. nice =)

2010-04-10 @ 14:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0