JAG SKA DUSCHA!! WAHOOOO!!!!!

Martina hämtade oss imorse och vi lämnade Wilma på dagis och tog sen en fika på vårat cafe ;)

Nu är jag och Mira hos mamma! Dricker lite kaffe, pratar om livet, bollar tankar fram och tillbaka. Det är så skönt med mamma. Hon är mamma och bästa vän på samma gång, så jag är lyckligt lottat, inte alla som har det så. Och jag bara älskar min mamma så mycket för den hon är. <3

Mira sover nu så jag tänkte att jag nog skulle passa på att ta mig en dusch (verkligen behövligt) mitt hår är verkligen SÅ äckligt.

(jag bara måste berätta yttligare en sak jag glömt berätta ;) haha)
Igår när jag gick upp, trött och så där helväck man kan vara på morgonen.
Sätter i sladden till mikron. Den funkade inte. Tänkte att nu har väl all jävla el försvunnit med. Hum!
Väcker Jerry och berättar att mikron inte funkar.
Han kom upp och kollade på mikron, tog ut sladden och sa konstigt att mikron inte funkar när du satt i sladden till brödrosten. Sen satte han i rätt sladd. Stackarn jag hade väckt han i onödan och precis insett hur trög jag är ibland ;) haha!

Nehe dusch dusch dusch nu då... Ska bli himla skönt! Bye så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0