Jag och mina fyra barn och Jerry ;)

Tack kyra för dom fina komentarerna ;) 

Wilma är på dagis, superglad tjej vill jag lova då hon knappt hann pussa och krama mig hejdå som hon alltid brukar göra, söta!

Jag vet att jag inte är någon usel mamma som Robban vill få mig att framstå som. Jag har nog lite svårt att inte ta åt mig. Men jag jag ska träna påt ;) Jag gör ju så gott jag kan och det jag vet är bäst för mina barn. Han säger även att jag tyckte det var jobbigt att ha två barn förut och nu har jag fyra, att jag tagit mig vatten över huvudet. Men jag kan ju säga att jag tycker allt är lättare nu, med fyra barn, och med mer hjälp nu av Jerry än vad jag fått av Robban. För det första "lämnade" han mig när jag var höggravid i flera dagar och drog iväg och knarkade, sen skrev han in sig på behandling (vilket iofs var bra om man nu tro man är sjuk och har alkoholproblem men då kanske man inte ska dricka och knarka när man kommit ut från behandligen heller) även då var jag höggravid. Då lämnade han mig i 6 jävligt långa veckor. Och som grädde på moset flyttade han ifrån mig och barnen i vecka (även det en jävligt lång vecka) när Mira var nyfödd. Sen fick han jobb och jobbade 7-16varje dag (bra jomenvisst), kom hem 17, ville ta det lugnt,duscha och inte bara byta av mig med barnen. VILKEN HJÄLP!!!!!!!
Så jaa, livet är mycket lättare nu, och jag trivs med mina fyra barn!! ♥

Nu kommer snart Jerry och Stralle och hämtar mig. Vi ska åka och hämta Wilmaälsklingen på dagis :D
Sen blir det hem, dricka kaffe, samla ork och sen för att vika kläderna som jag nu varje dag sagt att jag ska vika ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0