Jag har nu förstått, som tur är!

Tänk att det ska behövas ett sånt misstag för att man ska förstå vad fan man vill. TUR att jag har världens bästa man! Jag är så lyckligt lottat, så är det. Och jag har förstått det, NU!!! ♥

Mira är nu frisk, men så var de Theas tur, hmm.. Vet inte om jag gillar att dom turas om eller om jag hellre önskade att alla var sjuka samtidigt? Man önskar nog så som det inte är, hehe!

Det har varit så fin väder idag och jag bara andas in våååååren, välkommen! :)
Träffat Keso idag, bara så där när man är och bara gillar läget, sitta ute på balkongen UTAN jacka och inte frysa, bara njuta av solen, dricka massa kaffe och bara snacka skit, ME LIIKE!!!!!!!!! ♥

Jag har ändrat mig, jag GILLAR den fula lilla bilen :) Jag ska göra den så fiin, precis som Jag vill ha den :) Åh vad fin den kommer bli, Min bil ;)

Jag måste kryssa i taket sen, dom små ungarna sover!! Och det tog inte tjuttioelva timmar, pust!
Natten som va igår inte ens beskriva i ord, eller jo lite -FY F*N!!!!!!!!! Hoppas den här blir bättre, jag behöver juh sova jag också, haha, ego ;)

Stora älsklingen gör sig också klar för sängen, mammas unge ♥
Det blir kaffe med Roger och sen bara slappaaaa i soffan med min älskade man, like it!!!

Även om man vet var man har sin karl, och vet om att hans x vill ha tillbaka honom, och man är "vän" med henne, är det konstigt att man känner att den sutuationen är, hur ska jag säga, annorlunda?? Hm!

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0