ja jo men så att de.......

Det är okej att bli arg, men det måste finnas gränser. Man måste tänka sig för innan. Inte alltid lätt men man måste no ta mig fan försöka iaf.

Det är väl elakt att sparka på någon som redan ligger ner?
Men det är lugnt, jag ställer mig upp igen, som alltid när jag nått botten.

Att hjälpa mig och ställa upp för mig för att sen bli arg på mig när jag väljer någon annan väg än din är väl rent av bara jävligt egoistiskt och elakt? Tack för hjälpen säger jag, med ett jätteironiskt tonfall på rösten!

När du använder våran dotter som ett verktyg för att jävlas med mig och vägrar lämna henne till min vän så jag får hem henne känns det som att allt gått lite för långt. Det är ju nästan skrämmande, det måste ju vara nått riktigt fel. Det kan inte stå rätt till. Du skrämmer mig. Hur ska jag lugnt kunna lämna henne till dig nästa gång? Jo men det är lugnt, jag går i all jävla oro för vad som här näst ska ske. Om jag ens får hem min dotter? Ska det verkligen vara så? Det är ju sjukt, riktigt sjukt!!




Fredagen förkortas med, -JOHANNA -vin -lorient -en helkul kväll/natt!

Igår var vi(jag WILMA jerry carro o pasi)på busfabriken, JÄTTEKUUL!!!!!! =D
På kvällen blev det några varv på stan i Stralles bil, Wilma var helnöööööjd, sjöng och härjade, sötunge!!! ♥

Idag kommer Mira(förhoppningsvis kanske jag ska säga)hem! Underbart!
Även Thilde och Thea kommer hem, även det Underbart!

Kommentarer
Postat av: Fia

Det låter helt jävla otroligt osannolikt. Sinnessjukt säger jag bara!! Hoppas han ger sig ... Kram

2010-03-21 @ 11:43:16
URL: http://theblondeisgone.blogg.se/
Postat av: madeleine

det är väl för fan självklart att du ska ha hem din sessa.... fan för honom önskar att jag kunde hjälpa på något sätt. han har ingen rätt att behålla henne om ni har en överenskommelse. finns om du vill prata eller skrika av dig lite



kram gumman

2010-03-21 @ 12:02:50
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/
Postat av: Anni

Ja joo det hoppas jag med, han vinner ju inte direkt nått på att hålla på.. ta en fika någon dag? kram

2010-03-21 @ 12:04:28
Postat av: Anonym

madde-ja han är nog psykiskt sjuk, jag börjar fan tro det på riktigt alltså.. det är skrämmande juh :S allt bra med dig o fam? kram

2010-03-21 @ 12:05:52
Postat av: madeleine

här är det bara bra. vincent växer som fasiken men magen hans är upp och ner tyvärr.... han verkar riktigt sjuk läst tidigare inlägg med man lämnar för fan inte en hög gravid kvinna ensam heller vilket psyko.....



ses någon gång fan saknar dig som fasiken ju...

2010-03-21 @ 16:09:15
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0