Idag kommer det hända, idag ska det ske!! ;)

Det borde vara förbjudet att vara så trött som jag är just nu. Skulle nog kunna sova 24 7 utan problem. Humöret är inte heller på topp, dåligt dålig! :S

Fick sovmorgon idag iaf, det uppskattas!!!!!!!!!!!! :)

Har gjort lite påskpyssel med Wilma nu på förmiddagen. Jag tror nog jag tycker det är roligare än hon ;) Fina kycklingar blev det :D

Varit ute på en kortpromenad med Kira med, det är lite gulligt när det är hunden som är ute och går med Wilma och inte tvärt om ;) Sött!! ♥

Idag är ingen vanlig dag för idag är det våra storstädningsdag!!! Haha!!

Jag undrar jag tänker jag funderar jag stör mig jag skiter it....... Fan är det inte dax att klippa navelsträngen snart C??? Iaf försöka stå på egna ben? Utan att behöva ringa sitt x hela tiden så fort det är något? Är lite förvådad att du klarar att gå på toa själv utan att du ringer och frågar hur mycket toapapper du ska använda när du ska torka dig.. Nee jag överdriver inte!!! HMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!

Tvillingarna ska till sin mamma sen. Då ska jag passa på att bara leka, mysa och massa egentid med mitt stora hjärta!! ♥

Saknar min minigris, men imorn kommer hon hem ♥



Thea och Tilde i badet igår, så söta. Tyckte det var suuuperkul och plaskade som bara den ;) ♥


Mammas finafinafina :) ♥


Minigrisen :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0