Idag är det den 17 mars 2o1o

Den här dagen är seg.

Mira är jätteduktig nu och sover fram till fyra ungefär, då vill hon ha sig lite käk, för att sen slå igen dom blå och sova vidare till sex-sju. Då är det dax för lite käk igen.

Wilma sov till halv nio idag tror jag, så imorse var det bara lugnt och skönt, mys och lek med Mira. Det känns lite konstigt att det kan vara så lugnt. När tvillingarna också är här är det allt annat än lugnt, då går allt i ett. Och nu saknar jag det där stessiga, allt går i ett, inte en lugn stund förens alla barnen är i säng. Nu är det nästan för lugnt. Lite konstigt de dära att man saknar det för när alla barnen är här känner man sig helt slut emellanåt, hehe!

Och på tal om tvillingarna så blir dom 11måndader idag

Btw så är kläderna fortfarande helt orörda, ligger huller om buller, och jag blundar varje gång jag går förbi högen.

Åh så har hundfan rymt också!

Jag är på superduperhelvetesdåligtjävlahumör!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0