Han samlar minuspoäng!!!

Va hos mamma igår några timmar medans Stralle och Jerry var och hämta en ny bil :)
Bilen är stoor! Jag gillar den!! :)

Vi tog även fram grillen igår och grilla, jag känner hur sommaren är på G :) Så himla härligt!

Idag väckte min minsta sötnos mig vid fem. Då var vi aningen osams hon och jag ;) Jag trodde att det bara va mat hon ville ha för sen somna om i sängen men icke... Först styra omkring på min mage för att sen somna. Lovar att mina ögon stod i kors. Det måste även tilläggas att jag somnade runt ett i natt då med :S
Men vi sov nog iaf fram till halv åtta åtta sen, tror jag om jag inte är helt förvirrad!

Måste även beklaga mig lite över hur jävla sjuka en del människor är - MIRAS PAPPA!!!!!!!!!
Börja skicka hotmess - IGEN!!! -Jag kommer ge mig efter Jerry... -Han kommer få... -Vi kommer komma hem till honom i veckan.. -Vi kommer när inte du är hemma... (jag alltså)...
VAD HAR MÄNNISKAN FÖR PROBLEM?????
Som han skulle sagt till mig om det var jag som skrev en massa -SKÖT DIG SJÄLV OCH SKIT I ANDRA!!!!!!!
Allt pga ett missförstånd, att jag berätta nått lite överdrivet i all min ilska som jag nu förklarat... Jag blir då fan galen...

Jag har planer på att mecka en gunga till Wilma, får se hur det går.. Det är ju faktiskt så att det är tanken som räknas ;)

Får se om Keso och Stoffe kommer hit idag som jag nu önskat att dom ska :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0