Fredagskväll och pannkaksfrukost och en bakfull Angelica =)

Kvällen igår var himla rolig, bortsett från ett onödigt prat med polis o en o annan vedbit på fel plats, MORR!!! Men det löste sig, pinsamt dock kan jag tycka. Men,men!

Vi drack öl, sjöng, härjade och bara hade såå roligt, mycket nice och min älskade lilla Kesobit är för himla härlig, love!

Kvällen avslutades med lite vrede från min sida o ett o annat nr försvann, ska man aldrig växa upp?? Haha! Skärpning nu Angelica!!!!!!!!!

När jag idag slog upp mina ihopkletade ögon (smink kvar från igår, lär jag mig aldrig? Tydligt de.) hade jag solen rätt i ansiktet, inte nice en sån här dag. Aningen irriterad! Sen kom hjärtat in och sa att han gjort frukost, jag visste vad för jag kände lukten från nygjorda pannkakor :) Var dock tvungen att dricka lite saft och ta mig en huvudvärkstablett och verkligen sätta igång med den övertalningsförmåga jag har för att kroppen skulle orka sig upp. Man kan beskriva mig som seeeeeeeg!!!!!!!!! Väl uppe var det rätt gott med ett par pannkakor, fick tyvärr inte i mig så många som jag önskade då magen vände sig uppochner, haha!!!

Nu är jag lite mer människa och ska snart hoppa in i en låång dusch. Sen fixa iordning här hemma, sen kommer iaf Keso och Stoffe hit på ett par öl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0