En stoor kopp kaffe!

Uppe med tuppen! Finfint! Gäsp!
Sitter här med min lilla sessa bredvid mig, hon är sysselsatt med en favoritleksak och ja försöker vakna med en stor kopp kaffe, lövly! Det är helt tyst och lugnt, dom andra i huset sover.

Mira vaknade igår runt elva, käkade lite, sen vägra hon somna om i sin säng. Så jag tog upp henne, la henne på min mage. Tänkte att får jag henne och somna är det bara lägga ner henne i sin säng sen. Men.. Jag somnade jag med, oops! Jag som hade tänkt mysa med min man. Men det är ju så fruktansvärt mysigt att ligga med bebisen på magen och känna hennes nakna hud, ååh!! ♥

Mira ska åka till sin pappa idag, och sen sova där tills måndag. Mitt hjärta!

Jag ska väl kanske börja med disken, så har ja iaf börjat med städning o sådära ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0