dethärmedrubrikärintemingrej

Ojojoj, jag har varit så duktig, jag har inte städat alls! Det är illa!
Jag får göra ett nytt försök imorgon!

Vi har bara varit inne idag, varit lata. Wilma var iaf ute en stund förut, lekte lite i trädgården!
Min man kan trolla, inte alla som kan det. ;)  Han skulle baka kladdkaka, med Wilmas mjöl (det är inte det lättaste att baka med hennes mjöl kan det tilläggas) iaf.. det blev inte så mycket till kladdkaka men det blev en brownies-kaka istället ;) Men det var gott :)

Jag är i valet och kvalet om jag ska göra en anmälan, HMM!!!!!!! Vet inte vad eller om jag vinner nått på det men det är kanske bra att visa var gränser går? Får sova på saken..........

Mira, T och T sover, det gick bra att lägga dom, skönt det! Blir alltid lika förvånad när inte helvetet brakar lös när dom ska i säng ;) Dom har en förmåga att sjunga kör ett tag och vråla ;)

Masken är nu här och vi dricker lite kaffe, det är trevligt!
Ska väl lägga Williwånk snart tror jag, idag har vi varit väldigt osams hon och jag, hon har inte lyssnat alls, bläbläblä! Hoppas på en bättre dag imorn! ♥

Det blir en myskväll, sen sängen!! ♥ Najti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0