Det är så mycket tankar just nu så snart skänker jag bort mitt huvud på blocket!

Började dagen med att samla på mig vuxenpoäng, havregrynsgröt till frukost! Nyttigt, och faktiskt gott :)

Jag borde sortera kläder istället för att sitta här, men hur kul är det liksom? Inte alls. Jag gör det jag är bäst på, skjuter upp det till sen, senare, imorn, någon annan dag. Hoppas att någon gört åt mig! ;)

Jag har tänkt på vad Robban skrev till mig härom dagen. Att jag är en egoist, mitt sätt eller inget alls, jag är en tönt, elak, feg, osv... Och i samma mess skrev han även att han bara haft mig för han inte velat vara själv. Vem fan är det somär elak? Jag vet inte ens varför jag tar åt mig, känner väl mig utnyttjad på nått sätt?! Hmm!!

Sen är det Jerrys X. Hon ringer vad fan det än är, frågar om hon ska köpa en bil, ska jag satsa på den här killen, (hur i helvete nu jerry ska kunna veta det), allt, verkligen allt.. Är jag svartsjuk?? Och skulle det vara konstigt isf?? Och så vet jag att hon egentligen vill ha tillbaka honom... Hmm!!

Vi ska flytta 1april, mycket tankar runt det också. Skrev en lista på saker som behövs, aa jo men den blev, låång.. Någon som vill skänka mig en miljon så jag har råd med allt?? Puh!!

Sen blev det inte riktigt som jag ville gällande föräldrapenning och mammaledigheten heller eftersom Robban fått sparken och nu vill ta ut sina pappadagar(ja jag kan förstå det självklart) som han först skulle skrtivit över på mig... Men men...

Ska även på polisförhör idag med, väldigt upphetsande, INTE!!!
Kan dom inte säga som soc sa -jag gör inget med anmälan då jag förwstod att det var ett svartsjukedrama!! Haha!

Nehe om man skulle se lite positivt på allt istället för o tycka synd om sej själv? Jooo!!

Mira kommer hem ikväll, det är mycket positivt!!!! ♥
Sen har jag ju min älskade lilla tjatprinsessa willie ocksåååå ♥

Kommentarer
Postat av: Kyra

Äh, hoppas den där verkar vara en riktig jävla looser, screw him och hoppas att han får en lösvagina i julklapp så han spänner av lite, vilken idiot! Det är en ren omöjlighet att vara egoist när man har massa barn att ta hand om dvs så länge man faktiskt tar hand om dem och det vet vi ju alla att du gör, så som sagt, screw him!



Angående det här med ex så är de visst så att vissa har en smula svårare att släppa taget än andra, se det som en komplimang. Du vet ju att du har någonting som hon vill ha, och hon vet ju att du har någonting hon inte kan få. Hälsa henne att Jerry uppenbarligen inte gillar dåliga repriser utan håller sig till "the good stuff"..



Och raring, vinner jag snuskigt mycket pengar så lovar jag att donera en del av det till dig! :)

Vart ska ni flytta?

2010-03-15 @ 12:52:12
URL: http://kyrak.blogg.se/
Postat av: Kyra

ojdå.. bortse från ordet HOPPAS, jag vet inte vad jag tänkte på när jag skrev det. Rörig i huvudet tydligen ;) de är ju måndag.

2010-03-15 @ 14:52:42
URL: http://kyrak.blogg.se/
Postat av: jerry

vad som än stör dej eller gör dej ledsen så är ja med dej hela tiden..skit i våra ex....vi gör vad vi kan för att vi ska få det bra så kan dom försöka störa sej lite till på allt!!o alla våra små tjejer tycker du är den bästa mamman...älskar dej gumman :)

2010-03-16 @ 10:00:46
Postat av: Johanna

Åhh har du också sådär kul med ditt ex.. Ta bara inte åt dig av vad han säger.. Han är nog bara svartsjuk och vill säkert ha dig tillbax.. Dom brukar bete sig sådär då eftersom karlar inte har någon vettig hjärna så kopplar det oftast fel och dom säger och gör fel saker ;)

Du är en super morsa, skit i vad andra säger!

Och det spelar väll ingen roll om Camilla nu skulle vilja ha tillbax Jerry för han vill ju bara va med dig =) Ni är så fina tillsammans!!

2010-03-16 @ 15:40:49
URL: http://mjda.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack johanna =)

2010-03-17 @ 13:28:20
Postat av: Anonym

JOHANNA GE MIG LÖSEN!!!!! =)

2010-03-17 @ 13:45:35
Postat av: Cååki

Kyra:

haha kan se de framför mig hur han får en lösvagina i julklapp. =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0